فوتبال ایران

2393
انتظاری :آقای مدیر عامل  این قدر حرف از نداری نزن و هزینه کن

نیم فصل تیم درگیر حاشیه ها بود جای آقا کریم واقعا خیلی خالی بود

انتظاری :آقای مدیر عامل  این قدر حرف از نداری نزن و هزینه کن

یحیی ودرویش یکبار برای همیشه مشکلشان را حل کنند

بازیکن اسبق پرسپولیس معتقد است تیم پرسپولیس از ابتدای فصل درگیر مسائل حاشیه ای بوده به همین دلیل بازیکنان و کادر فنی تمرکز لازم در تمرینات و بازیهای خودشان نداشتند .

ناصر قراگزلو؛ سهراب انتظاری مهاجم اسبق پرسپولیس معتقد است سرمربی و مدیر عامل پرسپولیس بایددر جلسه ای و یکبار برای همیشه تمام مشکلاتشان را حل و فصل کنند .

*بازی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان را به لحاظ فنی چگونه ارزیابی کردید ؟

صورت مساله ایراد دارد چون پرسپولیس به اندازه کافی بازیکن ندارد و انصافا در این شرایط همه چیز دست یحیی نیست .

*اما با همه دلایلی هم که گفتید دلیل نمی شود که تیم پرسپولیس مقابل مس رفسنجان بازی پرنوسانی را ارایه دهد ؟!

بله قبول دارم که همه این ضعفها هم دلیلی نمی شود که پرسپولیس بد بازی کند اصلا جدا از این موارد تیم پرسپولیس شاداب بازی نمی کند و تیم روحیه لازم برای پیروز شدن و جنگیدن را به شکل صددرصدی ندارد .

*چرا شرایط تیم این گونه است ؟!

به نظرم در این فصل از بازیکن تا کادر فنی مان همه به نوعی درگیر مسائل حاشیه ای بودند نکته مهمی که موجب شد تا تیم پرسپولیس تمرکز لازم را نداشته باشد و در نهایت این بی تمرکزی روی تمرینات و بازیهای پرسپولیس هم تاثیر مستقیمی داشته باشد .

*این حرفها را زدید که به چه نتیجه ای برسید ؟

به این نتیجه می رسیم که جای کریم باقری در پرسپولیس خیلی خالی است مربی که حتما می توانست با شرایطی که پرسپولیس با آن مواجه بود خیلی به یحیی و تیم پرسپولیس کمک کند .آقا کریم حکم بزرگتر تیم را داشت که این قابلیت را داشت که تیم را به نحو احسن در حاشیه ها جمع کند این در حالی بوذد که یحیی درگیر مسائل حاشیه ای بود و چالش هایی که او با آنها مواجه بود اجازه نداد که او بتواند با همه موارد حاشیه ای برخورد داشته باشد و به نوعی تیم پرسپولیس در ادامه روندی که داشت در سه چهار بازی اخیر خودش هم خوب بازی نکرد و در حد انتظاری که از یحیی و تیمش وجود داشت ظاهرنشد .

*یحیی برای هفتمین بار استعفا داد درخصوص این استعفاهای ادامه دارچه نظری دارید ؟

پرسپولیس هواداران عاشق زیادی دارد که واقعا با تیمشان زندگی می کنند و اخباری که از تیم می رسد آنها را ناراحت می سازد به همین دلیل باید فکر اساسی برای این موضوع بشود .

*فکر نمی کنید که از بین مدیر عامل و سر مربی یکی از انها باید از پرسپولیس برود ؟!

من چنین حرفی نمی زنم اما از مدیر عاملا تیم می خواهم که در لفافه صحبت نکنند و به درد تیم برسند چون ما با این شرایطی که از تیم می بینیم در نیم فصل دوم با مشکلات بزرگتری مواجه می شویم .هوادار گناه دارد به همین دلیل از مدیر عامل و سرمربی تیم خواهش می کنم که در داخل باشگاه مشکل را حل کنند .

*با وضعیت نقدینگی که پرسپولیس دارد به نظر می رسد کار سختی برای جذب بازیکن وجود دارد !

من می خواهم این طور صحبتم را ادامه دهم پیراهن پرسپولیس خیلی بزرگ و ارزشمند است اما در این مدت خیلی دیدیم و پیش امد که شاهد بودیم بازیکنان جوان و کم نام و نشانی در پرسپولیس بازی می کنندکه باور کنید انها را نشناختم  وپس از ان هم دیدیم که  تغییری هم در تیم اتفاق نمی افتد به همین دلیل از آقای مدیر عامل می می خواهم که این قدر حرف از نداری نزنند و این مساله را بر سر تیم و هواداران نکوبند.مدیر عامل تیم باید هزینه کرده و بازیکن جدید جذب کند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران